Składanie reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, rachunek.
Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, formularzem oraz kopią rachunku zakupu na adres
Produkt należy wysłać na adres:
Aloe Zdrowe
Kazimierza Wielkiego 31A
33-383 Tylicz
Telefon: +48 608518946
E-mail: biuro@aloezdrowe.pl
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującymi przepisami Klient dokonujący zakupu na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, formularzem oraz kopią rachunku zakupu
Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Dołącz formularz, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, zostaniesz poinformowany o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu maksymalnie 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.